Bardzo dobry |
|
5 ocen (100%) |
Dobry |
|
0 ocen (0%) |
Neutralny |
|
0 ocen (0%) |
Słaby |
|
0 ocen (0%) |
Bardzo słaby |
|
0 ocen (0%) |
Za 1 razem |
|
2 ocen (50%) |
Za 2 razem |
|
1 ocen (25%) |
Za 3 razem |
|
1 ocen (25%) |
Za 4 razem |
|
0 ocen (0%) |
Za 5 razem |
|
0 ocen (0%) |
COVID-19 Z zachowaniem środków ostrożności szkolenie prowadzone jest bez przerwy. UWAGA: Obecnie nie prowadzimy stacjonarnych kursów z teorii. Zamiast codziennego siedzenia w sali na wykładach z teorii, pomagamy w samodzielnym przygotowaniu do egzaminu teoretycznego w WORD-zie. Czyli to samo, co można było usłyszeć w sali wykładowej, można usłyszeć i zobaczyć podczas codziennych transmisji z instruktorem "na żywo" przez internet korzystając z prowadzonych dwa tygodnie konsultacji online. Łącząc się przez internet z osobami chętnymi instruktor wytłumaczy cały materiał konieczny do poznania i uporządkowania wiedzy na temat przepisów ruchu drogowego, oraz przy pomocy materiałów wyświetlanych podczas transmisji szczegółowo omówi tematy związane z dalszymi etapami szkolenia. Po takim przygotowaniu należy, z numerem PKK (wyrobionym w odpowiednim urzędzie lub starostwie), zapisać się i zdać egzamin teoretyczny w WORD-zie, a później rozpocząć część praktyczną szkolenia w ośrodku, po ukończeniu której można od razu zapisać się na egzamin praktyczny w WORD-zie. Dokładamy wszelkich starań by kursanci kończący szkolenie w naszym ośrodku, po zdaniu egzaminu państwowego w WORD, stali się pełnoprawnymi uczestnikami ruchu drogowego. Program naszego szkolenia przygotowuje do typowych zadań stojących przed kandydatami na kierowców wg kryteriów egzaminowania podczas egzaminu państwowego. Jednak, w zależności od predyspozycji kursantów, staramy się rozszerzać program szkolenia tak by każdy, w ciągu 30 godzin szkolenia praktycznego, maksymalnie udoskonalił swoje umiejętności. Ustawowo narzucony minimalny czas podstawowego szkolenia nie pozwala na zbyt wiele, ale nasi kursanci w czasie szkolenia wykonują manewry na drodze, które na egzaminie państwowym pojawiają się rzadko lub wcale. Po wypracowaniu pewnych umiejętności przekraczają magiczne 50 km/h na drogach gdzie prędkość przez zarządcę drogi została podniesiona w terenie zabudowanym, oraz wyjeżdżają poza teren zabudowany by tam, przy odrobinie szczęścia, przećwiczyć np. manewr wyprzedzania. W cenie kursu zapewniamy materiały szkoleniowe (podręcznik, dostęp do platformy e-learning, unikalne materiały wspomagające proces szkolenia, dostęp do pytań testowych online lub płytki CD).
Nazwa | Ulica | Miasto | Kod pocztowy | Telefon |
---|
Plusy dobra atmosfera, dobra organizacja, profesjonalizm, brak ukrytych kosztów, instruktor z powołania
Minusy Brak informacji
Plusy brak ukrytych kosztów, profesjonalizm, elastyczność, instruktor z powołania, punktualność, dobra atmosfera, atrakcyjna cena, dobra organizacja, ciekawe wykłady, dobry stan pojazdów
Minusy Brak informacji
Plusy profesjonalizm, elastyczność, instruktor z powołania, brak ukrytych kosztów, punktualność, atrakcyjna cena, dobra organizacja, ciekawe wykłady, dobry stan pojazdów, dobra atmosfera
Minusy Brak informacji
Plusy elastyczność, profesjonalizm, instruktor z powołania, brak ukrytych kosztów, dobra atmosfera, dobra organizacja, dobry stan pojazdów
Minusy Brak informacji
Plusy dobry stan pojazdów, dobra organizacja, atrakcyjna cena, dobra atmosfera, punktualność, instruktor z powołania, elastyczność, profesjonalizm
Minusy Brak informacji