Wątek: Problem z wykładami

22 czerwca 2022 16:48
#15793
(Gość)
Użytkownik

Rejestracja: 13 czerwca 2022 14:31
Posty: 1
 

Próbowałem przejść przez wasze wykłady, wszystko działało świetnie do drugiego działu, gdzie wykłady zaczęły wszystkie w ułamku sekundy się odtwarzać. Teraz ten problem pojawia się za każdym razem gdy próbuję z nich skorzystać i sama strona pokazuje mi że przebyłem już połowę wykładów co jest po prostu nieprawdą. Jak to rozwiązać? Czy jest opcja "zresetowania" "przebytych" wykładów?
Dziękuję.

23 czerwca 2022 08:06
#15798
(Gość)
Administrator

Rejestracja: 4 kwietnia 2015 12:34
Posty: 29
 

W razie występowania jakichkolwiek problemów prosimy o wiadomość na kontakt@prawo-jazdy-360.pl lub telefonicznie pod numerem 790 747 360

 

23 czerwca 2022 08:06
#15799
(Gość)
Administrator

Rejestracja: 4 kwietnia 2015 12:34
Posty: 29
 
 
CytatZamieszczone przez lavionperavion2

Próbowałem przejść przez wasze wykłady, wszystko działało świetnie do drugiego działu, gdzie wykłady zaczęły wszystkie w ułamku sekundy się odtwarzać. Teraz ten problem pojawia się za każdym razem gdy próbuję z nich skorzystać i sama strona pokazuje mi że przebyłem już połowę wykładów co jest po prostu nieprawdą. Jak to rozwiązać? Czy jest opcja "zresetowania" "przebytych" wykładów?
Dziękuję.

W razie występowania jakichkolwiek problemów z aplikacją mobilną prosimy o wiadomość na kontakt@prawo-jazdy-360.pl lub telefonicznie pod numerem 790 747 360

16 maja 2023 18:22
#18957
(Gość)
Użytkownik

Rejestracja: 8 czerwca 2022 10:35
Posty: 1
 

Mam wykupiony kurs i do pewnego momentu bylo wszystko dobrze,od jakiegos czasu nie moge robic wykladow poniewaz pokazuje mi ze musze wykupic dostep.jedyne co mogę to korzystac z darmowych testow.

17 maja 2023 08:38
#18960
(Gość)
Administrator

Rejestracja: 4 kwietnia 2015 12:34
Posty: 29
 
 
CytatZamieszczone przez misiaa.05

Mam wykupiony kurs i do pewnego momentu bylo wszystko dobrze,od jakiegos czasu nie moge robic wykladow poniewaz pokazuje mi ze musze wykupic dostep.jedyne co mogę to korzystac z darmowych testow.

 

Dzień dobry,

Proszę się upewnić czy jest Pani zalogowana na adres misiaa.05@wp.pl ponieważ na tym koncie jest wykupiony i aktywowany pakiet. Być może jest Pani zalogowana za pośrednictwem Facebooka bądź AppleID gdzie pakiet nie jest wykupiony. 

Odpowiedź